Sunday, April 7, 2013

On Christ I Stand


Title: On Christ I Stand 
Composer: Benjamin Harlan 

English

My hope is build on nothing less
Then Jesus' blood and righteousness;
I dare not trust the sweetest frame,
But wholly lean on Jesus' name.

On Christ' the solid Rock, I stand;
All other ground is sinking sand,
A higher plane than I have found,
On Christ, the solid Rock, I stand.

On Christ' the solid Rock, I stand;
All other ground is sinking sand,
A higher plane than I have found,
On Christ, the solid Rock, I stand.

On Christ' the solid Rock, I stand;
All other ground is sinking sand,
A higher plane than I have found,
On Christ, the solid Rock, I stand.

I dare not trust the sweetest frame,
But wholly lean on Jesus' name.

Korean

이 몸의 소망 무엔가 우리주 예수 뿐일세
우리주 예수밖에는  믿을이 아주 없도다
굳건한 반석이시니 그위에 내가 서리라
그위에 내가 서리라 주반석 위에 서리라

무섭게 바람 부는밤  물결이 높이 설렐때
우리주 크신 은혜에 소망의 닻을 주리라
굳건한 반석이시니  그위에 내가 서리라
그위에 내가 서리라 주반석 위에서리라

바라던 천국 올라가 하나님 전에 뵈올때
구주의 의를 힘입어 어엿이 앞에 서리라
굳건한 반석이니시 그위에 내가 서리라
굳건한 반석 이시니  그위에 서리라

굳건한 반석이시니 내가 그 위에 서리라

https://www.youtube.com/watch?v=39sAz_FBJe8


No comments:

Post a Comment