Tuesday, October 15, 2013

I AM


Title: 나는(I AM)
Composer: Michael W. Smith
arr: David T. Clydesdale

I am Alpha and Omega, the beginning and the end.
the first and the last, I am, I am
I am the root of David, the bright and morning star
I am the lion of Judah. I am, I am

I am faithful and true. I am the Word of God.
I am the lamb. I am, I am
I am the resurrection, and He that lives.
I am alive forever. Amen, Amen.

I am King of kings and Lord of lords.
I am the holy Lord, God Almighty which was
and is and is to come. I am, I am,
I am that I am.

I am faithful and true. I am the Word of God.
Almighty tha was, and is And is to come
I am, I am I Am that. I Am

나는 나는 스스로 있는 자라
나는 다윗의 자손 빛나는 새벽별
유다지파의 사자 왕의 문이라
나는 알파와 오메가 시작과 끝이요
처음과 나중 나는 전능한 자로다

나는 영원히 진실한 하나님 말씀이라
하나님의 흠없는 어린양 어린양
또 나는 부활이요 생명이라
나는 영생하는 자로다 아멘 아멘

나는 왕의왕 또 주의주 나는 거룩한 주
나는 어제도 오늘도 영원히 전능한주
나는 영원히 진실한 하나님 말씀이라
하나님의 흠없는 어린양

나는 어제도 오늘도 영원히 전능한 하나님
나는 스스로 있는 자로다
나는 하나님 스스로 있는 자라

No comments:

Post a Comment